وبلاگ «آقا اجازه؟» نامزد بهترین وبلاگ فارسی زبان

رادیو «صدای آلمان» (Deutsche Welle) در پنجمین دور مسابقه بین المللی «بهترین وبلاگ» که بزرگترین مسابقه در نوع خود در جهان است، نامزد های امسال را در شانزده موضوع مشخص کرده است. در این مسابقه که The Best of the Blogs – BOBs نام دارد، می توان از امروز، ۲۷ اکتبر (ششم آبان)،به مدت یک ماه به ۱۷۶ نامزد در بخش وبلاگ، پادکاست و ویدئو بلاگ در سایت مسابقه http://www.thebobs.com رأی داد. هیات داوران از میان ۸۵۰۰ وبلاگ پیشنهاد شده درهر موضوع یازده وبلاگ را در یازده زبان نامزد کرده است.

هدف «دویچه وله» از برگزاری این مسابقه تقویت و حمایت از آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها در سراسر جهان است.

امروز ایمیلی از «دویچه وله» دریافت کردم در مورد این که آنها «آقا اجازه؟» را به همراه ده وبلاگ فارسی دیگر (و چه وبلاگ هایی!) نامزد کرده اند که مرا غافلگیر کرد. فکر نمی کردم که این وبلاگ که تازه عمر جدی اش به هشت ماه رسیده است و هنوز نتوانسته ام چهره ای آراسته به آن دهم، از میان چند هزار وبلاگ انتخاب شده و در کنار وبلاگ های خوب قرار گیرد. به هر حال از این مورد خیلی خوشحال هستم. اکنون گمان می برم که نوشته های من کم کم خوانندگان خود را می یابند. هر چند که آنها با نقدها و دیدگاه های خود در پای هر نوشته، ارزش به آنها بخشیده و بار و مسئولیت مرا سنگین تر می کنند و امیدوارم که بتوانم به این انتظارهای ایجاد شده پاسخ درخور بدهم.

اگر می خواهید در این رای گیری شرکت کنید، در اینجا در گروه «”Best Weblog Persisch می توانید به وبلاگ فارسی مورد علاقه خود رای دهید و یا روی عکس بالا کلیک کنید.

لیست وبلاگ هایی که هیات ژوری انتخاب کرده:

 من و ام اس
الیزه
توکای مقدس
عصيان
بر ساحل سلامت
آزاد نویس
لابراتوار کلنگ
افغان نوشت
پاگرد
آینده

آقا اجازه؟

 

این نوشته را به بالاترین بفرستید Balatarin

THE BOBs

21 پاسخ

  1. تبریک خیلی زیاد عرض میکنم

  2. آقا اجازه؟

    ما خیلی حال کردیم که وبلاگ شما هم تو این لیست بود و رفتیم به شما رای دادیم. بعد اومدیم اینجا و دیدیم خودتون دیرتر خبردار شدید!

    قربان اگر وبلاگ شما به عنوان بهترین وبلاگ فارسی هم انتخاب نشود، باز هم حضور در آن لیست وظیفه را بر دوش شما قرار می دهد.

  3. بسیار تبریک 🙂

  4. خبر خوبیه، به امید اینکه باعث بشه شما بیشتر و مرتب تر بنویسید 🙂

  5. راستی! در حالیکه خودم خواننده دائمی وبلاگت هستم اما در مورد نظر سنجی دویجه وله انتقاد دارم. در لیستی که ارائه کرده بودن جای چندین وبلاگ خالی بود. توضیحی هم در مورد فاکتورهای مورد نظر و یا نظر سنجی جزئی تر ندیدم. اینطوری رقابت برای انتخاب بهترین وبلاگ به نظرم کمی نابرابره.

  6. ببین بیخود خودتو ناراحت نکن. حتما یکی از وبلاگ‌های زنونه معرفی می‌شه٬ چرا چون داور یک زن است. دیرتش باد رو هم خود آلمانی‌ها و رادیو دویچوله کشف کرد٬ قبلا از این که خود ایرانی ها کشفش کنند. ضمنا برنده شدن تو این مسابقه همچین چیزه مهمی نیست. خودت گفتی٬ فکر شو بکن وبلاگه خودت هم جز نامزدهاست. خودت هم از اعلام وبلاگت داری شاخ در میآری. وقتی یه وبلاگی مثل وبلاگ تو و یا حتی اون یکی ها معرفی میشه٬ دیگه خودت ببین داوری چقدر پرته و این جایزه چقدر کشکه. هیچ منظور توهین ندارم٬ ولی هیج ادبیاتی قوی تر برای بیان نظرم هم ندارم.
    بنظرم کلاست رو حفظ کن و همین الان کناره گیری کن.

  7. بی تردید وبلاگ شما جزء پر محتواترین وبلاگهاست.

    امیدوارم در کار خوبتان موفق باشید و با قدرت ادامه دهید.

  8. من هم به شما تبریک می گویم و شما را لایق برگزیده شدن به عنوان بهترین وبلاگ (البته در میان این نامزدها! 🙂 ) می دانم و خودم هم به شما رای دادم.
    موفق باشید

  9. موفق باشید

  10. الان در لیست مشاهده کردم که این وبلاگ در مکان 8 ام هست ! و دلیلش اینه که تازه تاسیس شده ( 8 ماه ) ولی از نظر من بهترین وبلاگ هست اما اگر هم به عنوان بهترین وبلاگ به همون دلیلی که گفتم انتخاب نشد سال دیگه 100% اول میشه ! مرسی آقای نوایدار ! انشاالله موفق باشید و زود به زود هم آپدیت کنید

  11. با سلام
    و تبريك .اين مسئله نشان ميدهد كه علاقه ما به اين وبلاگ بي مورد نيست .
    با آرزوي موفقيت روز افزون

  12. به نظر من اين وبلاگ يكي از فصيح ترين و دلنشين ترين وبلاگهاي فارسي است.

  13. تبريک ميگم 🙂

  14. تبریک و تهنیت دوست خوب

  15. سلام، من قوانین سایت دویچه وله رو خوندم و کمی ورانداز کردم، به نظر من فقط اطلاع رسانیشون ناکافی بود و در ضمن میشد که وبلاگ هایی رو به اونها به عنوان کاندید معرفی کرد و مسیر معرفی کاندید جدید باز بود که از نظر من نکته مهمیه. فقط نفهمیدم که همه کاندیدها که شرایط اولیه رو داشتن با رای بازدیدکننده ها بالا اومدن یا خود سایت هم گلجین اولیه داشته. در هر حال با بررسی بیشتر به نظرم بد نیومد فقط اطلاع رسانیش خیلی کم بود.

  16. موفق باشید
    رفتم رای دادم ولی انگار رای ثبت نشد….نظر هم ثبت نمیشود … اگر را حلی هست لطفا توضیح دهید

  17. خيلي جالب بود موفق باشيد

  18. سلام. وبلاگ زیبا و مطالب خوبی دارید. من نیز وبلاگ طنزی به نام وانا نیوز دارم. لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و با نظراتتان مرا خوشحال کنید. در صورت تمایل به تبادل لینک، لینک مرا با نام (واهد نشر اکازیب به غسد تشویش ازهان عمومی)، به ادرس زیر قرار دهید.
    من لینک شما را در وبلاگم قرار داده ام اما اگر لوگوی خاصی دارید، به من اطلاع دهید.
    با تشکر.
    http://www.vananews.blogfa.com

  19. آقا مبارک است. من هم وبلاگ شما را دنبال می کنم

  20. mamnun az zahamatetun kheyli ali bud vagean estefade kardim

بیان دیدگاه