یادداشت

کاش این یادداشت را زودتر می گذاشتم و سبب نگرانی دوستان نمی شدم.

هیچ جایی نرفتم و همین جاها هستم. حالم هم خوب است. کمی نوسان در روزمرگی و کار زیاد در جای دیگر سبب کم کاری در اینجا شد. امیدوارم ببخشید. ولی همین روزها سروکله ام دوباره پیدا می شود.

5 پاسخ

  1. همیشه سالم و سلامت باشید
    با درود فراوان …

  2. درود بي پايان
    كمي حيان بودم كه كجاييد شما . شمايي كه خيلي مي نوشتيد و به يك باه اين همه غيبت و ما هم كه كارتان داشتيم و نبودي د
    هر جا هستيد سلامت باشيد

  3. با سلام،
    ببخشیدا دو باره به روزم. بیکاری هم بد دردیه. ادم همش هوار سر این و اون میشه.
    اردوان

  4. باید اعتراف کنم که حتی دل من هم برایت تنگ شده🙂

  5. این دفعه واقعا طولانی شد…کاش عکسی از شما داشتیم تا در صفحه گمشدگان چاپ میکردیم🙂

پاسخی بگذارید

