تبریک! تنفیذ تبریک!

Mittelfingerچنان هیجان زده شده بود این سرجوخه آرادان که نمی دونست کجای خامنه ای رو ببوسه و هی اینور و اونور می کرد. تا حالا دیده بودین کسی شونه کسیو ببوسه؟ جای دیگه گیرش نیومد.

ما هم چنان هیجان زده شدیم که یک دسته گل به سردر «آقا اجازه؟» آویختیم.

تبریک آقای رییس جمهور ولی فقیه، تبریک!

پانوشت: دسته گل سبز را از سردر آوردیم اینجا که بماند برای سرجوخه آرادان و اربابانش!

4 پاسخ

  1. من فکر می کنم حتی به کنایه هم نباید بهش گفت رئیس جمهور. البته اگر پسوند منتصب رو بچسبونیم بهش ایرادی نداره که بگیم رئیس جمهور منتصب

    • یه پسوند بهش چسبوندم.

  2. سلام نویدار عزیز
    پیشنهاد می کنم تصویری رو که به بالای وبلاگ اضافه کردی برداری و مثلا داخل پست قرار بدیش چرا که بیشتر از اینکه سرجوخه آرادان اون رو ببینه بازدید کنندگان وبلاگت باهاش مواجه می شوند و راستش به نظر من که خیلی خوشایند نبود.

    • چون اصرار جدی برایش ندارم، آن را برمی دارم. این یک واکنش نیمه جدی به آن سیرک دیروز بود.

پاسخی بگذارید

