اپیسود شهر – ویاگرا

در داروخانه ایستاده ام و به خانم دکتر نام یک قطره چشم را می برم که برایم بیاورد. دومتر آن طرفتر در کنار من مرد جوانی با یک مسئول دیگر داروخانه در آنسوی پیشخوان به آرامی حرف می زند. آن یکی در پاسخ می گوید: «نه آقا، این که ما داریم ویاگرای اصله آمریکاییه. قیمتش هم 115 هزار تومنه.»

بدون آن که به سمت راست برگردم، احساس می کنم که مرد جوان باید سرخ شده باشد. مرد جوان سراسیمه به سوی من برمی گردد تا ببیند که من چیزی شنیده ام یا نه که البته من به سوی خانم دکتر می نگرم که در آن سو به دنبال قطره چشم می گردد.

به یاد شرکت آمریکایی «فایزر» می افتم که چند سال پیش تنها چند هفته پیش از اعلام ورشکستگی موفق به یافتن داروی «ویاگرا» شد که نه تنها شرکت را از ورشکستگی نجات داد و اکنون یکی از گل سرسبد های شرکت های آمریکایی شده است، بلکه بسیاری از زوج ها را نیز!

12 پاسخ

  1. 🙂

  2. من که نمی دانم این مرد جوان چرا خجالت کشیده! مصرف چنین داروهایی حتی در ایران هم چیزی طبیعی و پذیرفته شده است. البته به دوستان پیشنهاد می کنم حتما با مشاوره با یک پزشک مجرب از این نوع داروها استفاده کنند.

  3. این حساسیت ها هم همینطور داره کم میشه و شاید یه روز به حد معقولی کم بشه

  4. «اپسسود» یعنی چی؟ تو گوگل هم سرچ گردم تنها نتیجه اش همین پست بود
    ====================================
    یعنی این که اشتباه تایپی من و عذرخواهی از شما! اپیسود درست است. اپیزود هم می گویند.

  5. سلام.میشه منم روشن کنید؟
    =============
    در کدام مورد؟

  6. زندگی چقدر خرج داره ها 🙂

  7. تولید کننده و خریدار هردو دنبال زندگی هستند اما این کجا و آن کجا!

  8. با این نوشته چه کرده‌اید به جز دامن‌زدن به همان حساسیت‌ها؟

  9. just for Fun

  10. در مورد قرص که حالا روشن شدم.

  11. عجب دوره زمانه ای شده پیرمردی که چندروزپیش روزنامه ها نوشتند جدیدا ازدواج کرده 115 سال سن داره آنوقت جوانها دربدربدنبال ویاگرا می گردند . اینها دلیل شیوۀ درست زندگی نسل های قبلی وشیوه های غلط و مصیبت بار زندگی نسل های جدید نیست ؟

  12. Keep it up, bookmarked and referred a few friends.

پاسخی بگذارید

