گفتگوی تمدن ها و کودکان در تهران

این عکس را در یک میهمانی در تهران گرفته ام.

dialog-der-kulturen

20 پاسخ

  1. آخی:) چقدر دختر خوشگی ه… من دختر کوچولو می بینم دلم ضعف میره… همیشه آرزوی داشتن یکیش رو دارم

  2. زیاد هم دلت ضعف نره . من یکی دارم دیونه ام کرده. 2.5 سالشه همچین در مواقع حساس حالمو میگیره که نگو و نپرس . البته داشتنش کمی هم لطف داره. خدا بهت بده .

  3. مردم همواره وبطور طبیعی علاقمندند با همدیگه زندگی کنندوا ز مواهب طبیعی لذت ببرند اما متاسفانه عده ای بدلیل منافع شخصی تحمل حتی دیدن این صحنه ها را ندارند

  4. قشنگه …

  5. خیلی بامزه ست: ) .پسره سیاه پوست هست؟

  6. آره روزبه عزيز
    پسره تو عکس که سياه پوسته.
    اگه رنگش نکرده باشن.(ميبينی که سياه پوسته
    =======================
    با اجازه همگی، این کوچولو دختره و نه پسر!

  7. قشنگ بود!

  8. البته این عکس به هم‌زیستی بیشتر می‌خوره تا گفت‌وگو… کاش این آدم بزرگ‌ها هم اون‌قدر عقل داشتن که بتونن کنار «انسان‌های دیگه» زندگی کنند فارغ از رنگ و نژاد و مذهب و …

  9. man namidoonam in dokhtaro shoma chetori pesar didin…lol… ke migin: in pesare to aks ke soyah poste agha reza va agha roozbeh ke miporsi pesare siyah poosteh???….lol

  10. اوا چه باحاله!

  11. lol

  12. دنياي زيبا و بي غل و غش شان آدمي را به هيجان مي آورد.
    دقت نظر شما جاي تحسين دارد

  13. احساس می کنم دخترک سیاه پوست خیلی مایل است با دخترک زیر میز رابطه برقرار کند اما دخترک سفید دارد برایش ناز می کند!!
    =========================
    تمام شب بدون مشکل زبان با هم بازی کردند.

  14. شکارچیه لحظه ها، لحظۀ زیبا و بیاد ماندنی را شکار کردی.

  15. واي چه صحنه ي
    ===============
    پاک شد!

  16. اگر فرويد اينجا بود بهمون مي گفت كه چرا شما نوشته ي من رو پاك كردين. ولي چون ايشون الان در قيد حيات نيستند مي شه خودتون بفرماييد چرا متن من به اين زيبايي سانسور شده؟´
    =================================
    نوشته شما به خاطر محتوای توهین آمیز و نژادپرستانه حذف شد. نوشته های اینگونه چه با ظاهر شوخی، چه جدی، جایی در اینجا ندارند.
    نویدار

  17. اووه ، حالا كسي ندونه فكر ميكنه ما چي كار كرديم.

    من به صورت طنز سعي كرده بودم طرز فكر نژاد پرستانه رو مسخره بكنم نه اين دو تا كوچولو رو. ولي مثل اينكه به مزاج شما خوش نيامده است.
    =================================
    نیازی به اثبات چیزی نیست. اینجا یک وبلاگ شخصی است. همین نوشته بالای شما نیز دوستانه نبود و من باز بخشی از آن را پاک کردم. لطفا از ادامه این بحث صرف نظر کنید.
    نویدار

  18. هر چند که دیر شده اما، خیلی خوبه که تربیت این دو نفر به گونه ای هست که تفاوت بین خودشون حس نمی کنند و به قول شما «تمام شب بدون مشکل زبان با هم بازی کردند.»

    متاسفانه همه چیز بر می گرده به پیش زمینه ی فکری و تربیتی که از محیط و مخصوصن پدر و مادر دریافت کرده اند. امان از روزی که این تربیت بوی نژاد پرستانه داشته باشه.

  19. ميدانيد چرا با يكديگر بدون مشكل بازي كردند و خنديدند و هيچ مشكلي پيش نيامد؟

    چون هنوز تعليمات اجتماعي آنها كامل نشده است.

    طنز تلخيست متاسفانه.

    اي كاش اي كاش اي كاش داوري در كار نبود…

  20. قرن هاست ترک، ترکمن، لر، بلوچ، سیستانی، عرب و … دارند با هم بدون مشکل زندگی می کنند.منتها بعضی احمق ها کاری کرده اند که امروزه آنچه خصلت ایرانیان بوده تبدیل شده به شعارشان.

پاسخی بگذارید

