فتوای قتل میکی ماوس از سوی مفتی سعودی

اگر خود این خبر را نخوانده بودم، باور نمی کردم. در واقع، در ابتدا گمان می کردم که این یک شوخی بی نمک است. اما دیلی تلگراف این خبر را داده است. شیخ «محمد منجد» گفته است که موش از سربازان شیطان به شمار می رود و هر چه موش آن را لمس کند، نجس است و از همین رو میکی ماوس باید کشته شود.

جناب شیخ که خود در گذشته دیپلمات سفارت عربستان سعودی در واشنگتن بوده است، در برنامه تلویزیون «المجد» گفته است که بر اساس شریعت اسلامی هم موش خانگی و هم همزاد کارتونی آن باید به قتل برسند. او افزود: » موش از سربازان شیطان به شمار می رود و توسط او هدایت می شود. اما موش در کارتونهای «تام و جری» و «میکی ماوس» به بچه ها یاد می دهد که این موجود دوست داشتنی است.»

«موجوداتی که بر اساس طبیعت خویش، بر اساس منطق و قانون اسلامی کریه و کثیف هستند، این روزها مورد توجه بچه ها قرار گرفته اند و بچه ها آنها را دوست دارند… میکی ماوس وحشتناک است و از این رو بر اساس قانون اسلام باید هر کجا که دیده شود، به قتل برسد.»

البته شیخ توضیح نداد که یک چهره کارتونی را چگونه می شود به قتل رساند و شاید هم هنوز تفاوت آن را نمی داند.

این شیخ منجد ماه گذشته المپیک پکن را «المپیک بیکینی» نام نهاده بود و گفته بود که هیچ چیز شیطان را خوشحال تر از این نمی سازد که ببینیم ورزشکارهای زن با لباسهای تنگ ظاهر شوند.

این نوشته را به بالاترین بفرستید Balatarin

26 پاسخ

  1. چند ماهی میشه که خواننده ثابت وبلاگتون هستم و بد جوری بهش عادت کردم.
    خواهشم اینه که همینطور پر انرژی ، به راهتون ادامه بدین. نسل …. من ، به این تجربیات و تحلیل های عمیق خیلی احتیاج داره.
    واقعا عالیه
    خسته نباشین

  2. آقا سلام
    ايول كلي خنديديم به اين كلفتي انديشه كه هيچي
    توش پيدا نميشه كه يك سفيري بياد هم چين …س شعري بگه .

  3. عقل که نباشد جان در عذاب است.

    امان از دین و خرافه

  4. خوب هی می خواستم یک حرفی بزنم دیدم همه می دانند رسما منصرف شدم.

  5. O:
    حالا باز خدا رو شکر فرما قتل خود میکی ماوس رو داده. مثلاً نگفته همه سازنده هاش و …
    واقعاً این جنابان عجب دشمن های وحشتناکی هم دارند!

    سعید امامی هم سخنرانی داشت تو دانشگاه تهران که می گفت این کار صهیونیستها بوده که چون به یهودی ها می گفتن موش کثیف اینها هم این پروژه رو راه انداختن که موش رو دوست داشتنی نشون بدن! بعد از زیرکی این صهیونیست ها می گفت که مثلا با چه تیزهوشی سالها کسی رو مثل اسپیلبرگ حمایت کردند تا فیلمهای خیلی زیبا بسازه و معروف و محبوب بشه تا در نهایت فهرست شینگلر رو بسازه و از یهودیت دفاع کنه.
    حالا ربط منطقی این حرفها رو شما اگر فهمیدین به ما هم بگین!
    خداییش عجب پروژه هایی در کاره!!!
    —-
    این شیطان هم عجب سربازهایی داره.

  6. eival damesh garmm

  7. نویدار عزیز با سلام. شرمنده از اینکه بدون اطلاع به شما، آن بحث رو در وبلاگ فتاپور با نظر شما داشته ام. البته یک دلیل آن شاید ارتباط موضوع بحث با نوشته مریم بود. نوشته جدیدتر شما را خواندم. هنوز فکر میکنم بین مباحثه مشترک مان برخی ناروشنی ها – و نه الزاماً حتی اختلاف نظری – وجود دارد. در اولین فرصت تلاش میکنم اشارات خودم را مثل خودتان در رابطه با نظر نوشته شده ام را برایتان و در اینجا – و احیاناً در همان وبلاگ – بنویسم و بفرستم. در هر حال از توضیحات شما در آن نظراتی که نوشته اید، لازم میدانم تشکرم را به شما ابراز نمایم.
    =======================================
    تقی عزیز،
    با درود فراوان،
    من برای این تبادل دیدگاهها ارزش بسیاری قایل هستم. بدون توجه به موردهای خاص مورد بحث، این درگیری فکری به من یاری می رساند تا شرایط آن سالها را بهتر درک کنم.
    شاد باشید،
    نویدار

  8. in yaro az mesbah khartare…hahaha

  9. شاید منظورش قتل سمبلیک بوده 🙂 مثل آتیش زدن عکسی یا خراب کردن مجسمه‌اش 🙂

  10. companie baradarane warners ye companie yahoodie va baraye in moosh ro enghadr mahboob karde ke mardome oropa be yahoodia migoftan moosh va dalile mokhalefate in agha ba miki mouse ehtemalan hamin boode

  11. عجب!
    به لوبيا: علتش فقط اينه که دستش به سازنده‌اش نميرسه. والت ديسنی خيلی وقته که عمرش رو داده به شما 🙂

  12. […] فتوای قتل میکی ماوس از سوی مفتی سعودی اگر خود این خبر را نخوانده بودم، باور نمی کردم. در واقع، در ابتدا […] […]

  13. فکرشو بکن این آینده ایرانه!
    یک عده ابله که فرق کارتون رو با واقعیت نمی‌دونند شدن رهبر دینی مردم.

  14. دستش درد نکنه واقعا دنیای اسلام با وجود این چنین عالمانی روزبروز غنی تر!!!! می شود.

  15. جالب بود از وبلاگت خوشم اومد و با اجازه اونو پيوند دادم تو وبلاگم

  16. البته در حماقت بیش از حد این مفتی دیوانه شکی نیست. ولی اینکه دوستان رفتارهای بیمارگونه ی این علمای وهابی رو به رهبران دینی ما نسبت میدن واقعا بی انصافیه!
    توقع داشتم و دارم که دوستان با خوندن این مطالب بیشتر به تفاوت اندیشه های ما و وهابیت پی ببرن ولی بعضیا انگار فرق درست و غلط رو نمیفهمن.

  17. الله اكبــــــــــــــــــــــــــر
    الله اكبــــــــــــــــــــــــــر
    الله اكبــــــــــــــــــــــــــر
    ::::::::::::::::
    من حتما اين كار رو خواهم كرد و اين موش كثيف رو به سزاي اعمالش ميرسونم 🙂

  18. در قدرته رسانه ای یهودیا هیچ شکی نیست ولی اگه بخوای بگی که موش رو بخاطره محبوبیته یهودیا ساختن، پس پلنگ (پلنگ صورتی)، گربه (تام)، اردک (دانالد داک)، ماهی (نمو) و … مظهره چه دین هایی هستن؟!!!
    تازه اگه بخوای اینجوری فکر کنی پس حتما کارتونه شرک رو جناب شیخ منجد ساخته D:

  19. ببخشيد جايزه واسش تايين نكردن؟
    =================
    چرا! یک کیلو پنیر جایزه شه.

  20. نسل جديد عمليات استشهادي : مسلح به كمربند انفجاري مرگ موش

  21. ایشان بیشتر شیخ منجد هستند تا شیخ منجد !

  22. ای بابا!

  23. سلام
    آقا ای وی منم خودم فروشنده و مغازه دار عروسک هستم
    بابا از ی عرب زن ندیده چه انتظاری داری
    خوب بنده خدا هر وقت موش میبینه گرسنش میشه دیگه!

  24. جدا از بحث این فتوا اینکه میگین به یهودی ها میگن موش و اونها هم تو کارتونها موش رو دوست داشتنی نشون میدن یه دلیل دیگه برای موزی بودن این یهودی هاست !!!
    جالبه بدونید 30 ساله دارن کوکا کولا و پپسی رو تو ایران میفروشن تازه فهمیدن که Pepsi = Pay Each Penny Save Israeil و آرم کوکا کولا رو هم تو اینه نگاه کنید میشه : لامحمد لامکه !!!! چقدر اینا زرنگن … خوشم اومد

  25. فتوای سرنتی پیتی و یوگی و دوستان چیه؟!

  26. سلام
    البته اگه همه وسایل و مایحتاجم به اسرائیل نسبت بدین بسیار متشکر میشویم دیگر از شلوغی خانه خلاص خواهیم شد اقا چطور میشه اثبات کرد که یهودیا هم انسان هستند؟خداپرستند قاتل نیستند طرفدار موش نیستند الان فجیع ترین قتل ها افراطی ترین احکام مذهبی توسط ما مسلمانان انجام میشود کوکا کولا نمیدونم چی چی…. تو را به خدا ول کنید الان یک چهارم اسرائیل مسلمان و مسیحی هستند فلسطین با اسرائیل صلح کرده اعراب حتی سوریه دم از صلح با اسرائیل میزنند من که سر در نیاوردم شاید من اشتباه میکنم و اسرائیل هست که تو زندان ها به جای دانشگاه چشم در میاره تیغ زن های معروف رو به علت همکاری در زیر فشار گذاشتن زندانیان سیاسی ازاد میکنه یا بد ترین خشونت ها خفقان ها رو به ملتش تحمیل میکنه نمیدونم شاید ولی کتمان این که همه مسلمانان به خون یهودیان تشنه هستند غیر ممکن خواهد بود.

پاسخی بگذارید

