کوروش یغمایی سالم و سرحال است

کوروش یغمایی سالم و سرحال است. دیشب که این خبر از VOA پخش شد، من نوشته زیر را نوشتم و اکنون وبسایت او این خبر را نادرست می خواند. این هم لینک سایت او!

بزرگترین درسی که این جریان می دهد، به جز این که پخش خبر نادرست خوب نیست، این است که قدر این عزیزانمان را وقتی زنده هستند، بیشتر بدانیم و به آنها نیز این را نشان دهیم. من کل این نوشته را یک روز دیگر از اینجا برخواهم داشت.

* * *

همین الان شنیدم که کوروش یغمایی درگذشته است. نمی دانم چه می شود گفت. اما آنچه ذهنم را بلافاصله پر کرد، ترانه بسیار بسیار زیبای «گل یخ» است. ترانه ای که تمام زندگیم مرا همراهی کرده است. نوار کاست قدیمی دارم که گل یخ را دارد و «خار»، «پاییز»، «لیلا» و چند ترانه دیگر یکی از آن یکی زیباتر.

یکی بیاید بگوید که این خبر نادرست است.

غم ميون دو تا چشمون قشنگت ، لونه كرده
شب تو مو هاي سياهت ، خونه كرده
سياهي هاي دو چشمت ، مثل غمهاي منه
دو تا چشمون سياهت ، مثل غمهاي منه
سيل غمها آباديم رو ويرونه كرده
وقتي بغض از مژه هام پايين مياد ، بارون ميشه
دو تا چشمام بارون ، شبونه كرده
وقتي با من مي موني تنهايم رو ، باد ميبره
گل يخ توي دلم جوونه كرده
بهار از دستهاي من پر زد و رفت
اي شكوفه توي اين زمونه كرده
تو اتاقم دارم از تنهايي آتيش مي گيرم
چي بخونم جوونيم رفت و صدام رفته ديگه
گل يخ توي دلم جوونه كرده

این نوشته را به بالاترین بفرستید Balatarin

10 پاسخ

  1. روحش شاد

  2. یکی از خواننده های مورد علاقم بود

  3. من هنوز در اتنظار هستم که یکی بیاید بگوید که این خبر نادرست است. دیشب VOA خبر را داد و آقای چالنگی گفت که معلو نیست که درست است یا نه. آقای نوری زاده نیز گفت که این خبر در لندن پخش شده است.
    عجیب است که در اینترنت ردی از تایید و یا تکذیب این خبر نیست.

  4. http://www.3at3at.info/showthread.php?s=79b4bfbc9afab581054edd49ee98414d&p=3053512#post3053512

  5. من هم ایشون رو دوست داشتم و متاسفم ولی باید با مرگ کنار اومد مخصوصا اینکه عقیده دارم ایشون خیلی پیشتر از این‌ها برای من و شما که فقط آهنگ‌های چندین سال پیششون رو گوش می‌دیم یا گوش می‌دادیم از میان ما رفتن حالا فقط وجود فیزیکی‌شون نیست. اگر موسیقی‌شون رو دوست داشته باشیم تا زمانی که ما زنده‌ایم ایشون هم در وجود ما زنده هستند؛ ولی آیا کارهای این اواخر ایشون رو هم دوست داشتیم؟! اگر نه؛ ما کورش یغمایی سال‌ها پیش رو دوست داشتیم که قبلا برای ما مرده یا زنده بودن و با مرگ فیزیکی تغییری در مرده یا زنده بودنشون برای ما بوجود نمی آد.
    اگر من فقط گل یخ رو دوست داشتم؛ کورش یغمایی برای من معنی آهنگ گل یخ رو می‌داد نه چیز بیشتری. امیدوارم درک کنید.
    اینکه باز باید روی خبر تحقیق کرد و بی دلیل چیزی رو باور نکنیم هم حرف درستی ـه که می‌فرمایید. آخرین خبری که در سایت خود ایشون هست در تاریخ ۲ سپتامبر هست که با این به روز رسانی من فکر نمی‌کنم خبر صحیح باشه.
    http://www.kourosh-yaghmaei.com/news/news.htm

  6. ایرنا درگذشت»کوروش یغمایی»را تکذیب کرد

    http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=51986

  7. به!
    من دو ساعت کامنت تایپ می‌کنم آخر شما مییاد می‌گید …
    یعنی چه آخه !؟ 😀
    خارج از شوخی؛ خوشحال شدم 🙂 (البته نه به اندازه‌ی شما!)

  8. […] انتخاب این عنوان هم علاقه شدید من به ترانه گل یخ از این خواننده توانا […]

  9. ممنونم که خبر دادی و به ویژه از اینکه به سایت خودش لینک دادی ممنونم چون دیگه جای حرف و حدیث نموند. خدا لعنت کنه این VOA رو که بدون تحقیق این طور اخباری رو پخش می کنه، در حالی که دکتر کامبیز محمودی چپ و راست اعلام می کنه که در VOA اصل بر صحت خبره، نه سرعت خبر!

  10. سلطان كوروش زنده است وبا تفنگ دسته نقرش اماده
    به اميد البوم جديد ودر ارشاد مانده ملك جمشيد
    ملك جمشيد يك البوم راك ايراني
    ملك جمشيد

پاسخی بگذارید

