چهارراه شلوغ!

می گویند روسینی،آهنگساز  ایتالیایی خیلی رک و بدون ملاحظه بود. یک بار آهنگساز جوانی پیش او رفت، آخرین کارش را به او داد و از او خواست دیدگاهش را بگوید. استاد پس از گوش دادن به کار از او پرسید: نام این اثر چیست؟ آهنگساز جوان گفت: کویر خالی. روسینی گفت: این نه کویره نه خلوت. بلکه چهارراهی است شلوغ که در هر گوشه اش آشنایی ایستاده است.

امروز تو وبگردی رفتم اینجا. دیدم خانومچه کار روسینی رو  با یکی به نام فضل سهیلی کرده. این آقای فضل سهیلی کتاب شعر در آلمان در 300 نسخه! چاپ کرده. خلاصه از اون چهارراه های شلوغه که هر کس دلش برای شاملو، سهراب یا سهیلی تنگ شده می تونه بره اونجا.

3 پاسخ

  1. جالب بود.
    به ما هم یه سری بزن عزیز

  2. سلام، خیلی ممنون، خوشحال شدم.
    من قبلا پست احمدی نژاد گرسنه رو خونده بودم و کلی کیف کرده بودم ولی تنبلی کردم و نظر نگذاشتم. نوشته هات جالب و طنزت شیرینه. عکسهای کارنوال خیلی باحال بودند. تو هم آلمانی؟

    نویدار: معلومه هنوز بیشتر نوشته های منو کامل نخوندی. من بیشتر اینور و اونور می گردم. آلمان هم میام.

  3. آقا شرمنده! من تازه فهمیدم که اون یکی کامنت هم مال شما بوده و خودت گفته بودی عربستانی. این فوتبال پاک حواس من رو پرت کرده! (ورژن جدید عروس رقص بلد نیست میگه زمینش کجه= وبلاگ نویس خنگه میگه فوتبال حواسمو پرت کرد!)

    نویدار: حق با توئه. حواست خیلی پرته. من نمی دونم در مورد چی داری میگی. چی؟ کدوم کامنت؟ اسمتو هم یادت رفته.

پاسخی بگذارید

